Instagram’dan şifreli sürpriz: “Kilitli Reels” özelliği test ediliyor

Instagram, Etkileşimi Artırmak İçin Kilitli Reels Özelliğini Test Ediyor

Popüler sosyal medya platformu Instagram, kullanıcıların etkileşimini artırmayı hedefleyen yeni bir özellik olan “Kilitli Reels”i test etmeye başladı. Bu özellik sayesinde kullanıcılar, yalnızca belirli bir şifreye sahip olan gizli videolar oluşturabilecekler.

Yeni Özellik Nasıl Keşfedildi?

Instagram’ın ana şirketi Meta’ya ait olan “design” adlı resmi hesap, kilitli reels özelliğini duyuran paylaşımıyla dikkatleri üzerine çekti. Videonun başlığında ipucu bulunan paylaşım, kullanıcılar için bir bulmaca haline geldi. Doğru şifre girildiğinde ise “çok yakında” mesajı beliriyor ve design hesabının Threads platformunda yeni bir profil açacağı düşünülüyor.

Instagram’ın Hedefi Ne?

Kilitli reels özelliği, içerik üreticileri ile takipçileri arasında daha yakın ve keyifli bir ilişki kurmayı amaçlıyor. Örneğin, bir kullanıcı sadece takipçilerinin çözebileceği ipuçlarıyla interaktif videolar oluşturabilir. Bu sayede takipçilerle etkileşim artırılarak eğlenceli bir deneyim sunulmuş olacak.

Instagram’ın test aşamasındaki bu yeni özelliği, markaları da hedefliyor. Markalar, kilitli reels videoları aracılığıyla yaratıcı içerikler oluşturarak yeni ürün tanıtımları, promosyonlar ve kampanyalar için heyecan uyandırıcı bir platform sunabilecekler.

Özellik, henüz tüm kullanıcılara sunulmadı ancak sosyal medya dünyasında etkileşimi artırmak isteyenler için büyük bir potansiyel taşıyor.

Related Posts

Google Street View’a çıplak yakalandı, Google’dan tazminat aldı

Arjantin’de bir adam, Google Street View kameralarının bahçesindeyken çıplak görüntüsünü çekip yayınlaması üzerine 12.500 dolar tazminat kazandı. Mahkeme, mahremiyetin açıkça ihlal edildiğine hükmetti.

Amerikalılar Ay’a dönüşü ve Mars yolculuğunu destekliyor

Anket ayrıca Amerikalıların uzay keşiflerinin milli gurura ve bilimsel ilerlemelere katkıda bulunduğuna dair çoğunlukla hemfikir olduğunu ortaya koydu.

Microsoft internetten film izlemeyi devre dışı bıraktı

Microsoft, dijital içerik stratejisinde köklü bir değişikliğe giderek Film & TV uygulamasını resmen devre dışı bıraktı. 2012’den bu yana hizmet veren uygulamanın fişi sessiz sedasız çekildi.

AB ülkelerine otomotiv ihracatı yılın ilk yarısında arttı

Türkiye, Avrupa Birliği (AB) ülkelerine otomotiv ihracatını yılın ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22 artırdı.

Bu telefonlar 7 yıl boyunca güncelleme alacak!

Samsung bazı modellerinin 7 boyunca güncellenerek destekleneceğini duyurdu.

Çılgın Türk’ten tarihi rekor: Tek şarjla 1.205 km gitti

Elektrikli otomobil dünyasında tarihi bir başarıya imza atıldı. Hem de bir Türk’ün imzasıyla… Türk sürücü Ümit Sabancı, elektrikli araç üreticisi Lucid’in Air Grand Touring modeliyle tek şarjda dünyanın en uzun mesafesini kat ederek Guinness Rekorlar Kitabı’na adını yazdırdı.